- Indlæg: 226
Det kræver du opretter en gratis profil (i menuen klik på "Log på" efterfulgt af "Registrer").
Det kunne fx være man som gæst ville søge medlemmernes hjælp til konfirmation, bryllup eller lign.
Mustang import med ny Motor
- Emne forfatter
- Gæst
Håber på lidt hjælp fra jer herinde.
Jeg flytter tilbage til DK efter 10 år i Dubai.
Jeg har en Mustang 1965 fastback. Jeg er i gang med et større projekt hvor motoren skal skiftes. Jeg har bestilt en Roush 427R motor til at få lagt i.
Nu da min flytning til DK er blevet ret pludselig er jeg kommet i tvivl om jeg overhovedet kan indregistrere min Mustang hvis jeg færdiggør mit projekt.
Er der nogen der ved om man kan indregistrer den når motoren ikke er den normale.
Hilsen
Christoffer
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har læst en sag hos skat, hvor en c10 ejer kom igennem en stor opgradering af hans 500 heste ombyggede pickup, tilsyneladende uden at skulle baneteste den og med en ekstra afgift på 35.000, hvilket lyder billigt.
Jeg ville nok sende motor med bilen og så indregistrere med den eksisterende motor. Så kan du efterfølgende finde en synsmand, der kender reglerne for opgradering og afgiftsberegning og så tage den derfra. Så kan du nyde bilen, mens du finder ud af hvor meget der skal til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det bliver et stort problem ( læs næsten umuligt ) med mindre at du tager hele turen med syn først i Tyskland ( TUV ) godkendt
og så kampen med det danske system.
Har gjort de før så kender en del til det.
Mvh. Brian Stoltze B.S.Auto.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så skulle den være klaret. Der efter kan du jo forsøge at putte den anden motor i....
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
832 skrev: Da det er en smallblock skal der ikke meget til at få den til at se knapt så farlig ud, medmindre du har købt den polerede version selvfølgeligt. Hiv noget af pynten af den og byt til standard stegepande luftfilter, ventildæksler, pulleys mm. og sæt en carb spacer med meget lille hul på så den mister en masse kræfter. Mon ikke den går lige igennem så?
:biggrin: :biggrin: :biggrin: (y)
Hans, når saltet er væk, så kommer jeg og henter min fuel-injection. Og så skal du prøve at fyre din ex-hund af med en Tremec TKO 600 ved samme lejlighed (y)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen